Кошик
759 відгуків
Знижки до 70% на більше ніж 400 позицій!Перейти

На жаль, сьогодні ми не можемо обробити Ваше замовлення, оскільки згідно з графіком роботи у нас сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

Обмін і повернення товару

Обмін і повернення товару
Повернення косметичних засобів

Відповідно до чинних норм законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну*.

Ми цінуємо свою репутацію. Всі товари, представлені у нашому магазині, оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного чи простроченого товару та гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний та безпечний товар.

*Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Заміна бракованого товару
При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджено флакон) ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за телефоном, вказаним на нашому сайті, і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Повернення біологічно активних добавок та продуктів харчування

Кабінетом Міністрів України затверджено Постанову Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 р. № 172 (7) (далі — «Постанова»), якою затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) .

Так, відповідно до положень цієї Постанови не підлягають обміну (поверненню) продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р № 1023-XII (8) визначено права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості, серед яких зазначено, що у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов'язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним для вживання, або здійснити повернення споживачеві сплачених ним коштів. Розрахунки зі споживачем у такому разі проводяться у порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої 

Якщо у Вас виник сумнів щодо якості купленої продукції, зверніться за будь-яким номером телефону на нашому сайті і ми оперативно вирішимо Ваше питання!

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner