Продавець Beauty Expert - найкращі ціни, швидка відправка розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1041 відгук
Знижки до 80%Перейти

На жаль, ми не можемо обробити Ваше замовлення або прийняти дзвінок, оскільки зараз неробочий час і наші менеджери відпочивають :) Наш графік роботи пн-пт 10:00-19:00

Обмін і повернення товару, сервісне обслуговування

Обмін і повернення товару, сервісне обслуговування
Обов'язково перевіряйте товар при отриманні на пошті/доставці кур'єром навіть, якщо Ви його оплатили перед відправленням, в іншому випадку ми не можемо гарантувати повернення товару!
Повернення косметичних засобів

Відповідно до чинних норм законодавства, парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню чи обміну*.

Ми цінуємо свою репутацію. Всі товари, представлені у нашому магазині, оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного чи простроченого товару та гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний та безпечний товар.

*Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ та Додатка №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172 , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

Заміна бракованого товару
При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджено флакон) ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за телефоном, вказаним на нашому сайті, і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Повернення біологічно активних добавок та продуктів харчування

Кабінетом Міністрів України затверджено Постанову Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19 березня 1994 р. № 172 (7) (далі — «Постанова»), якою затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню) .

Так, відповідно до положень цієї Постанови не підлягають обміну (поверненню) продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.

Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991р № 1023-XII (8) визначено права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості, серед яких зазначено, що у разі придбання споживачем непридатного харчового продукту продавець зобов'язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним для вживання, або здійснити повернення споживачеві сплачених ним коштів. Розрахунки зі споживачем у такому разі проводяться у порядку, передбаченому абзацом третім частини сьомої 

Якщо у Вас виник сумнів щодо якості купленої продукції, зверніться за будь-яким номером телефону на нашому сайті і ми оперативно вирішимо Ваше питання!

Гарантійне облуговування NuFace

Шановні клієнти!

На всю продукцію NuFace, придбану в нашому інтернет-магазині, ми надаємо власну гарантію строком 1 місяць з моменту отримання вами товару.

Зверніть увагу: офіційний сервісний центр NuFace в Україні відсутній, тому гарантійне обслуговування надається безпосередньо нашим магазином при підтримці партнерського сервісного центру.

Що передбачає гарантія:
  • Безкоштовний ремонт товару у випадку виявлення виробничих дефектів.

  • Заміна товару на аналогічний у разі неможливості ремонту.

  • Повернення коштів, якщо заміна чи ремонт товару неможливі.

Умови дії гарантії:
  • Відсутність зовнішніх пошкоджень товару (механічних, термічних, хімічних), що виникли через неправильне використання.

  • Дотримання умов експлуатації та зберігання, зазначених в інструкції до товару.

У яких випадках гарантія не надається:
  • При механічних пошкодженнях, отриманих після передачі товару клієнту.

  • Якщо товар використовувався не за призначенням або з порушенням рекомендацій виробника.

  • Якщо несправність виникла через втручання сторонніх осіб чи самостійний ремонт.

Що робити, якщо виявлено несправність:
  1. Повідомте нам про проблему через форму зворотного зв'язку або за телефоном, зазначеним у розділі «Контакти».

  2. Підготуйте фото чи відеофіксацію дефекту

  3. Ми організуємо доставку несправного товару до нас і максимально швидко вирішимо ваше питання.

Наша мета — ваш комфорт та впевненість у покупці. Ми завжди готові надати підтримку і зробити все можливе, щоб ви залишились задоволені співпрацею з нами!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner